Català / Español  ·  TEL. 933 751 402 · EMAIL info@escolasantaeulalia.com

09-06-2020
Kids&US

INSCRIPCIONS OBERTES PER ALS NOSTRES CASALS SUMMER FUN

S'apropa l'estiu i amb la seva arribada hem posat en funcionament tota la maquinària per tenir a punt les nostres activitats estiuenques.

Per aquest motiu ens fa molt feliços anunciar-vos que ja estan obertes les inscripcions als nostres casals Summer Fun 2020.

Què són els Summer Fun?

Són els nostres casals d'estiu per a nens i nenes de 3 a 12 anys, alumnes i no alumnes Kids&Us, en horari de matí i tarda. Els Summer Fun es realitzen en instal·lacions externes al nostre centre i el seu objectiu principal és que els nens i nenes visquin cada dia una experiència inoblidable en la qual l'anglès comparteix protagonisme amb ells.

Tenim a punt activitats lúdiques, vivencials i enriquidores que tindran l'anglès com a llengua vehicular. Les activitats canvien cada setmana i giren sempre entorn de la temàtica del Summer Fun.

El que no canvia: volem que l'estiu sigui especial pels teus fills i filles!

L'arribada de la COVID-19 ens està fent adaptar els nostres serveis a la nova normativa, però no per això hem deixat de preparar activitats amb la màxima il·lusió, per fer que les vacances d'aquest estiu siguin inoblidables.

Per tal que els casals Summer Fun es puguin dur a terme amb les màximes garanties volem comunicar-vos les mesures següents:

• Serán 10 alumnes per monitor/a.
  • Prendrem totes les mesures necessàries per oferir-te unes activitats segures, divertides i 100% en anglès.
  • En el cas que el Summer Fun no es pugui realitzar per les mesures que indiquin les autoritats sanitàries, es tornarà l'import abonat.
  • L'horari serà de 9.00 a 13.00 i per prevenció sanitària no hi haurà servei de dinar, ni tampoc es realitzaran excursions en autocar ni a instal·lacions externes.
  • Acollida de 8.00 a 9.00 i de 13.00 a 14.00h (es paga apart).

Trobareu tota la informació sobre torns, horaris i preus a la pàgina web de Summer Fun on, a més, estem centralitzant totes les inscripcions: https://www.kidsandussummerfun.com.

I recordeu que estem a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte que pugueu tenir. Truqueu-nos al 644 00 79 71 o escriviu-nos a través del correu electrònic (cornella@kidsandus.es)

Kids&Us Cornellà

Arxius: