Xocolatada Solidāria

11-06-2021

Benvolgudes famílies,

La Xocolatada Solidària que varem preparar l'AMPA i l'Escola ha recaudat aquest any 1.094 €  !!!

Estem molt orgullosos de tots vosaltres, i us agraim de tot cor la vostra participació.

Us fem arribar també l'agraïment dels organitzadors:

Estimats amics i amigues,

El comitè organitzador de la 4a Xocolatada Solidària us volem dir gràcies, moltíssimes gràcies! En primer lloc, per l’increïble resultat de 202.490 euros que ha estat possible gràcies als patrocinadors, a tots vosaltres i a les 390 xocolatades que heu organitzat. Realment sou increïbles! I, en segon lloc, volem transmetre el nostre enorme agraïment per la valentia i la generositat que heu mostrat al sumar-vos a aquesta iniciativa solidària. Som conscients de que no ha sigut un curs gens fàcil i, per aquest motiu, posem encara més en valor el vostre compromís amb els nens i nenes que lluiten dia a dia contra un càncer.

El resultat d’aquest any es destinarà a fer possible 5 projectes de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, centre de referència internacional en l’àmbit de l’oncologia infantil:

1. Ampliació del programa de diagnòstic molecular avançat.
  2. Suport al programa d’Oncologia de Precisió.
  3. Incorporació d’un tècnic de laboratori per a la gestió del biobanc de tumors.
  4. Incorporació d’un professional de coordinació de recursos i serveis per al laboratori.
  5. Suport assistencial a la Unitat d’Oncologia Pediàtrica Integrativa.

Ens agradaria acomiadar-nos desitjant-vos moltíssima salut i compartint el nostre desig de comptar amb tots vosaltres en la propera edició de la Xocolatada Solidària 2021-2022.

Us deixem amb aquest vídeo d’agraïment de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona i un dels seus valents, en Pol Sala.

Moltíssimes gràcies!

Comitè organitzador 4a Xocolatada Solidària