Català / Español  ·  TEL. 933 751 402 · EMAIL info@escolasantaeulalia.com

PORTES OBERTES

10 RAONS

1. Compromís amb els alumnes i amb les famílies

Ens comprometem a fer tot el possible perquè els nostres alumnes puguin créixer i desenvolupar-se al màxim de les seves possibilitats.

2. Educació emocional

Des de l'entrada a l'Escola hi ha un acompanyament emocional que genera en els nostres alumnes un entorn segur. A més a més, els ensenyem a identificar i expressar emocions i totes aquelles habilitats que els permetin un creixement personal i una bona adaptació social.

3. Escola familiar

Que ens permet un tracte proper amb els nostres alumnes i tots els membres de la comunitat educativa.

4. Autonomia i treball cooperatiu

Fomentem que els alumnes siguin capaços de comprendre, d'aprendre, de conèixer el món que els envolta per desenvolupar les seves capacitats socials, professionals i humanes.

Estimulem la creativitat i l'esperit crític. El nostre objectiu és formar persones amb opinió pròpia. Per fer-ho fomentem la capacitat d'observació, que aprenguin a escoltar, a comparar arguments i a exposar les seves idees.

5. Orientació acadèmica i personal

A l'ESO l'orientació acadèmica i professional és important. Entenem que és un moment decisiu per al futur dels nostres alumnes i els acompanyem i ajudem en aquesta decisió important.

6. Respecte pels processos maduratius i un bon nivell formatiu

Respectem i assumim que no hi ha alumnes iguals. Cada nen/a és diferent i per això ens adaptem als diferents ritmes de treball i els ajudem a donar el millor de si mateixos segons les seves possibilitats i capacitats.

Aconseguim un bon nivell formatiu dels nostres alumnes quan acaben 4t d'ESO

7. Compromís social i ambiental

Volem que els nostres alumnes assumeixin un compromís cap a la societat on viuen per tal de fer-la millor.

Santa Eulàlia és una escola implicada en la sostenibilitat. Al llarg dels anys aquests valors han estat integrats a projectes com el reciclatge, per tal  de sensibilitzar a tots els alumnes i respectin el seu entorn.

8. Formació permanent del professorat

L'equip docent de l'escola es forma professionalment i de manera contínua.

L'escola té un Pla d'Avaluació i de Millora Interna del personal docent.

9. Activa i emprenedora

Progressista, amb voluntat constant d'adaptar-se als canvis positius de la societat de la que forma part i aplicar-los a la millora del procés d'ensenyament-aprenentatge.

10. Oberta i pluralista

Integradora i oberta a tothom, tot respectant les opcions personals de llibertat i pensament.