L'AMPA participa activament de les festes i celebracions de l'Escola.
Per la castanyada fem una bona brasa per torrar les castanyes que estiguin calentetes i ben bones.
Al Carnestoltes participem de la festa posant la música de l'escenari de la Plaça Catalunya, i el berenar.
Al Nadal ens visita l'ajudant del Mag Paulí, i tenim galetes i beguda per a tothom.
Per Sant Jordi preparem un berenar ben dolç. (en tots els actes tenim sempre en compte les intoleràncies alimentàries).
També fem un obsequi de benvinguda als nous alumnes d'Ei 3, i un regal de comiat als alumnes de 4t d'ESO.
Els membres de l'AMPA gaudeixen també d'una bosseta amb el logo de l'AMPA, de descomptes en entrades de festivals de l'Escola, en àpats festius, i altres festivitats...

Cada vegada intentem, amb la col·laboració de tothom, fer més activitats i contribucions a favor de les famílies que formen part de l'AMPA de l'Escola.

TOTS SOM AMPA !!!

PRESIDENTA: Soraya Muñoz Corbacho

VICEPRESIDENTA: Verónica Muriel Benjumea

SECRETARIA: Esther Ferrando Musolas