Catalā / Espaņol  ·  TEL. 933 751 402 · EMAIL info@escolasantaeulalia.com
Catalā / Espaņol  ·

Serveis

Extraescolars

Entenem les activitats extraescolars no com a un fi en si, sinó com a complement per a una formació integral de l'alumnat. Per aquest motiu des de l'Escola treballem per anar ampliant l'oferta d'activitats extraescolars, sempre seguint el criteri que les activitats han de ser una oportunitat més per completar la formació de l'alumnat.

Oferim diverses extraescolars, classificades en diferents àmbits:

Esportiu:

- Iniciació a l'esport. ( Alumnes de 4, 5 i 6 anys)

- Multiesports. (Alumnes de 6, 7 i 8 anys)

- Piscina

Arts Escèniques:

- Teatre. (sempre que hi hagi prous inscrits es faran grups en base al les edats/nivell dels inscrits).

- Street Dance. (sempre que hi hagi prous inscrits es faran grups en base al les edats/nivell dels inscrits).

Música:

- Guitarra espanyola. (sempre que hi hagi prous inscrits es faran grups en base al les edats/nivell dels inscrits).

Casal d'Estiu.

El Casal d'estiu l'organitza Kids&Us a les instal·lacions de l'Escola.

---------

Hi ha algunes activitats que oferim per a edats concretes. Si hi teniu interès i els vostres fills/es no tenen l'edat indicada, no dubteu a preguntar a secretaria per si podem crear un altre grup.

Hi ha algunes altres activitats que oferirem (Plàstica, escacs en anglés...) però que no tenim encara programades i no començaran el primer trimestre. Us anirem informant.

Totes les activitats necessiten un nombre mínim d'inscrits, sense els quals no es realitzarà l'activitat.

Multimčdia