Serveis

PISCINA

ESPORTS

Aquesta és una activitat inclosa en el currículum a Infantil però que s'ofereix com a extraescolar a partir de Primària, i que té molta acceptació per part de l'alumnat, ja que aporta un munt de beneficis.

Tenir autonomia en el medi aquàtic ens pot evitar ensurts innecesaris a l'aigua i donar tranquilitat als pares ja que vivim en un indret on la platja i les piscines son molt comuns.

Aquesta activitat els ajuda en el seu desenvolupament psicomotor, millora la coordiació i l'equilibri, reforça el cor, la respiració abdominal i els pulmons…

A la piscina, el medi aquàtic els permet desenvolupar exercicis amb major agilitat, millorant la coordinació i l'equilibri, sense produïr sobreesforços a articulacions i esquelet.

També s'activa la respiració abdominal, inflant l'abdomen i posant en moviment el diafragma, múscul que transmet el ritme adequat als pulmons.

La pràctica de la natació incrementa la gana, relaxa als infants més moguts i els permet dormir millor.

En l'aspecte emocional, els ajuda a enfortir l'esperit de superació personal, la confiança en ells mateixos, el respecte amb la resta de persones. I també treballen els hàbits higiènics.

HORARI:  dimarts de 13:00 a 14:00 h. d'Octubre i fins a final de maig

PREU: Dues quotes de 79 €. (158€)

Arxius:

Multimčdia