Català / Español  ·  TEL. 933 751 402 · EMAIL info@escolasantaeulalia.com

STREET DANCE

ARTS ESCÈNIQUES: TEATRE, MÚSICA I DANSA

Introducció:

Street Dance es refereix als estils de ball que es van desenvolupar a les ciutats, normalment a l'aire lliure, fora de les acadèmies formals de dansa, i amb una gran influència de la cultura afroamericana, donant origen a l'hip-hop, locking, b-boying, popping i molts estils més.
En tots aquests estils la improvisació (freestyle) té una especial importància, usant la música i l'emoció del moment per dirigir el ball.
Amb el temps, aquests balls s'han anat fent cada vegada més sofisticats  i les seves tècniques cada vegada més estudiades.

Descripció:

Mitjançant el ball, ampliem el vocabulari corporal (coordinació, equilibri, velocitats, ritme, ús de l'espai, etc). També incentivem la creativitat, la musicalitat, l'expressió i la imaginació i potenciem la concentració, el respecte i la col·laboració.

L'activitat s'ofereix per alumnes de 10 a 16 anys. En cas d'haver-hi prous inscrits es faran diferents grups segons les edats i els nivells.

HORARI: Dilluns o dijous de 17:00 a 18:15.

PREU: 99 € trimestrals.

Vols veure a la mestra en acció ? mira el vídeo !!!

Arxius: