L'avaluació 360 és un procés de valoració de la qualitat de la tasca docent a l'escola, que beneficia directament els alumnes, ja que afavoreix metodologies més eficaces, un aprenentatge més motivador i un entorn educatiu més enriquidor. A més, per a l'escola, suposa un compromís amb l'excel·lència i una cultura de millora contínua que reforça el nostre projecte educatiu.
Des de fa ja molt temps, a l'Escola es passa, a final de curs un qüestionari SEEQ (Students' Evaluations of Educational Quality) que permet recollir l'opinió dels estudiants sobre la tasca del professorat. És una adaptació que s'ha fet des de l'escola de la desenvolupada pel professor Herb Marsh de la Universitat Western Sydney, MacArthur , Australia . L'objectiu d'aquestes enquestes, que són anònimes, és recollir informació que és de gran ajuda per a la millora del professorat i la seva tasca docent. Aquesta enquesta, que la contesten tots els alumnes des de primar de primària fins a quart d'ESO, és una eina fonamental per garantir un ensenyament de qualitat i adaptat a les necessitats de l'alumnat. Mitjançant aquesta valoració, identifiquem punts forts i àrees de millora, cosa que ens permet establir objectius concrets per al desenvolupament professional del professorat.
Objectius professorat
D'acord amb els resultats de les enquestes dels alumnes, i de la reflexió posterior, tot el personal docent acompanyat de l'equip directiu, es planteja i consensua, al marge del pla anual de centre, uns objectius personals anuals de millora de la seva tasca docent. Aquests objectius anuals són revisats a final de curs valorant el seu grau d'assoliment.